Culture and Consumption : New Approaches to the Symbolic Character of Consumer Goods and Activities

Bibliographische Detailangaben
VerfasserIn: McCracken, Grant (VerfasserIn)
Format: Buch
Sprache:German
Veröffentlicht: Bloomington [u.a.] : Indiana Univ. Press, 1988
LEADER 00615nam a22001931c 4500
001 b032747
008 050720s1988 gw ger d
005 20240731150553.0
020 |a 0-253-20628-6 
020 |a 0-253-31526-3 
090 |a KTH 230/43 
100 1 |a McCracken, Grant  |4 aut 
245 1 0 |a Culture and Consumption  |b New Approaches to the Symbolic Character of Consumer Goods and Activities 
264 1 |a Bloomington [u.a.] :   |b Indiana Univ. Press,  |c 1988 
300 |a 174 S. 
689 |s Verbraucherverhalten  |s Kultursoziologie  |8 21 
689 |s Verbrauchsgut  |s Statussymbol  |8 21 
952 |i 2005/1825 
099 1 |a 20050720