Teaching to transgress : education as the practice of freedom / bell hooks

Bibliographische Detailangaben
VerfasserIn: Hooks, Bell (VerfasserIn)
Format: Buch
Sprache:English
Veröffentlicht: New York ; London : Routledge, Taylor & Francis Group, 1994
Online Zugang:kostenfrei
http://bvbr.bib-bvb.de:8991/F?func=service&doc%5Flibrary=BVB01&local%5Fbase=BVB01&doc%5Fnumber=006656597&sequence=000001&line%5Fnumber=0001&func%5Fcode=DB%5FRECORDS&service%5Ftype=MEDIA
LEADER 01180nam a22002891c 4500
001 b6464691
008 230517s1994 gw eng d
005 20240221144712.0
020 |a 978-0-415-90808-5 
020 |a 0-415-90807-8 
020 |a 0-415-90808-6 
041 |a eng 
090 |a Handapparat Prof. Rogg 
100 1 |a Hooks, Bell  |4 aut 
245 1 0 |a Teaching to transgress  |b education as the practice of freedom  |c bell hooks 
264 1 |a New York ; London :   |b Routledge, Taylor & Francis Group,  |c 1994 
300 |a 216 Seiten 
689 |s Emanzipatorische Erziehung 
689 |s Innovation  |s Unterricht  |8 21 
689 |s Kritisches Denken  |s Pädagogik  |8 21 
689 |s Demokratisierung  |s Verhaltensmodifikation  |s Unterricht  |8 213  |8 312 
689 |s Erziehungsziel 
689 |s Bildungsideal 
856 4 0 |u https://www.routledge.com/Teaching-to-Transgress-Education-as-the-Practice-of-Freedom/hooks/p/book/9780415908085  |z kostenfrei 
856 4 0 |u http://bvbr.bib-bvb.de:8991/F?func=service&doc%5Flibrary=BVB01&local%5Fbase=BVB01&doc%5Fnumber=006656597&sequence=000001&line%5Fnumber=0001&func%5Fcode=DB%5FRECORDS&service%5Ftype=MEDIA 
952 |i 2022/1239 
099 1 |a 20230517