Cita APA (7th ed.)

Schmohl, T., Watanabe, A., & Schelling, K. (2023). Künstliche Intelligenz in der Hochschulbildung: Chancen und Grenzen des KI-gestützten Lernens und Lehrens / Tobias Schmohl, Alice Watanabe, Kathrin Schelling (Hg.). transcript. https://doi.org/10.14361/9783839457696

Cita Chicago (17th ed.)

Schmohl, Tobias, Alice Watanabe, i Kathrin Schelling. Künstliche Intelligenz in Der Hochschulbildung: Chancen Und Grenzen Des KI-gestützten Lernens Und Lehrens / Tobias Schmohl, Alice Watanabe, Kathrin Schelling (Hg.). Bielefeld: transcript, 2023. https://doi.org/10.14361/9783839457696.

Cita MLA (8th ed.)

Schmohl, Tobias, et al. Künstliche Intelligenz in Der Hochschulbildung: Chancen Und Grenzen Des KI-gestützten Lernens Und Lehrens / Tobias Schmohl, Alice Watanabe, Kathrin Schelling (Hg.). transcript, 2023. https://doi.org/10.14361/9783839457696.

Atenció: Aquestes cites poden no estar 100% correctes.