APA (7e ed.) Bronvermelding

Schmohl, T., Watanabe, A., & Schelling, K. (2023). Künstliche Intelligenz in der Hochschulbildung: Chancen und Grenzen des KI-gestützten Lernens und Lehrens / Tobias Schmohl, Alice Watanabe, Kathrin Schelling (Hg.). transcript. https://doi.org/10.14361/9783839457696

Chicago (17e ed.) Bronvermelding

Schmohl, Tobias, Alice Watanabe, en Kathrin Schelling. Künstliche Intelligenz in Der Hochschulbildung: Chancen Und Grenzen Des KI-gestützten Lernens Und Lehrens / Tobias Schmohl, Alice Watanabe, Kathrin Schelling (Hg.). Bielefeld: transcript, 2023. https://doi.org/10.14361/9783839457696.

MLA (8e ed.) Bronvermelding

Schmohl, Tobias, et al. Künstliche Intelligenz in Der Hochschulbildung: Chancen Und Grenzen Des KI-gestützten Lernens Und Lehrens / Tobias Schmohl, Alice Watanabe, Kathrin Schelling (Hg.). transcript, 2023. https://doi.org/10.14361/9783839457696.

Let op: Deze citaties zijn niet altijd 100% accuraat.