Kultur unter Management- und Margetingdruck : Wieviel Management und Marketing braucht Kultur?

Xehetasun bibliografikoak
Argitaratua izan da:Ästhetik & Kommunikation 28(1997)97, S. 11-15
Egile nagusia: Dümcke, Cornelia (Egilea)
Formatua: Artikulua
Hizkuntza:German
Argitaratua: 1997
Gaiak:
Antzeko dokumentuak:In: Ästhetik & Kommunikation
LEADER 00490naa a22001571c 4500
001 u09052
008 990219s1997 gw ger d
005 20250318110426.0
090 |a MAG ZS Ästh 1997 
100 1 |a Dümcke, Cornelia  |4 aut 
245 1 0 |a Kultur unter Management- und Margetingdruck  |b Wieviel Management und Marketing braucht Kultur? 
264 1 |c 1997 
773 0 8 |i In  |t Ästhetik & Kommunikation  |w z00030  |g 28(1997)97, S. 11-15 
591 0 |a MAG ZS Ästh 1997 
655 4 |a Aufsatz 
099 1 |a 19990219