Lua APA (7ú heag.)

Liebs, H., Häntzschel, J., & Dercon, C. (2006). Wir sind eine Marke: Chris Dercon, Direktor des Münchner Hauses der Kunst, über "Subjektivitätsströme", Sponsoren und über das Ende der "Blockbuster"-Ära. Süddeutsche Zeitung.

Lua i Stíl Chicago (17ú heag.)

Liebs, Holger, Jörg Häntzschel, agus Chris Dercon. "Wir Sind Eine Marke: Chris Dercon, Direktor Des Münchner Hauses Der Kunst, über "Subjektivitätsströme", Sponsoren Und über Das Ende Der "Blockbuster"-Ära." Süddeutsche Zeitung 2006.

Lua MLA (8ú heag.)

Liebs, Holger, et al. "Wir Sind Eine Marke: Chris Dercon, Direktor Des Münchner Hauses Der Kunst, über "Subjektivitätsströme", Sponsoren Und über Das Ende Der "Blockbuster"-Ära." Süddeutsche Zeitung, 2006.

Rabhadh: Seans nach mbeach na luanna seo go hiomlán cruinn i ngach uile chás.