APA način citiranja (7. izdanje)

Liebs, H., Häntzschel, J., & Dercon, C. (2006). Wir sind eine Marke: Chris Dercon, Direktor des Münchner Hauses der Kunst, über "Subjektivitätsströme", Sponsoren und über das Ende der "Blockbuster"-Ära. Süddeutsche Zeitung.

Čikaški stil citiranja (17. izdanje)

Liebs, Holger, Jörg Häntzschel, i Chris Dercon. "Wir Sind Eine Marke: Chris Dercon, Direktor Des Münchner Hauses Der Kunst, über "Subjektivitätsströme", Sponsoren Und über Das Ende Der "Blockbuster"-Ära." Süddeutsche Zeitung 2006.

MLA način citiranja (8. izdanje)

Liebs, Holger, et al. "Wir Sind Eine Marke: Chris Dercon, Direktor Des Münchner Hauses Der Kunst, über "Subjektivitätsströme", Sponsoren Und über Das Ende Der "Blockbuster"-Ära." Süddeutsche Zeitung, 2006.

Upozorenje: Ovi citati možda nisu uvijek 100% točni.