Fear and Money in Dubai : Establishing the city as a brand on the world market
Veröffentlicht in: | Topos : The International Review of Landscape Architecture and Urban Design 58(2007)S. 62-70 |
---|---|
VerfasserIn: | Davis, Mike (VerfasserIn) |
Format: | Aufsatz in Zeitschrift |
Sprache: | German |
Veröffentlicht: |
2007
|
Schlagworte: | |
Ähnliche Datensätze: | In:
Topos : The International Review of Landscape Architecture and Urban Design |
Ähnliche Einträge
-
Metropolitan Region Shanghai : Evolution of a cosmopolitan city
von: Kögel, Eduard
Veröffentlicht: (2007) -
Bogotá Transformations : Conversion from an unsafe city into a lieveable capital
von: Fajardo, Martha C.
Veröffentlicht: (2007) -
Chicago's Green Strategies : Transformation from an industrial to a green city
von: Lindke, Lybra
Veröffentlicht: (2007) -
Cities for Performance and Change : Concepts for more sustainable and dynamic cities
von: Lazo, Pablo
Veröffentlicht: (2007) -
Olympic Sculpture Park in Seattle : a new park connects the city with the sea
von: Weiss, Marion, et al.
Veröffentlicht: (2007)