Art and advertising : Four conversations witn individuals who are shaping the universally understood pictures for the modern world
Veröffentlicht in: | Flash Art 21(1988)141, S. 91-95 |
---|---|
VerfasserIn: | Staniszewski, Mary Anne (VerfasserIn), Chiat, Jay (VerfasserIn), Levitt, Theodore (VerfasserIn) |
Format: | Aufsatz in Zeitschrift |
Sprache: | German |
Veröffentlicht: |
1988
|
Schlagworte: | |
Ähnliche Datensätze: | In:
Flash Art |
Ähnliche Einträge
-
Advertisements : The Final Exhibition
von: Haks, Frans
Veröffentlicht: (1995) -
Conceptual art : The contradicition of conceptual art is that it remained in many ways modernist. Though critical of modernism's formalism and its idealist agenda, the concerns of conceptualism were about how art acquires its meaning
von: Staniszewski, Mary Anne
Veröffentlicht: (1988) -
Mary Kelly : To deconstruct the notion of masculine and feminine identities
von: Staniszewski, Mary Anne, et al.
Veröffentlicht: (1988) -
This is not an Advertisement : Marcel Broodthaers' 'Section Publicité'
von: Baker, George
Veröffentlicht: (1996) -
Jeff Koons : Conceptual art of the '60s and '70s ; Alienated the viewer
von: Staniszewski, Mary Anne, et al.
Veröffentlicht: (1988)