Young Incorporated Artists : With slick corporate identities and digital media savvy, emerging artists are mimicking - all to closely - established forms of cultural power.

Bibliographische Detailangaben
Veröffentlicht in:Art in America 102(2014)4 = April, S. 92-97
VerfasserIn: Droitcour, Brian (VerfasserIn)
Format: Aufsatz in Zeitschrift
Sprache:German
Veröffentlicht: 2014
Schlagworte:
Ähnliche Datensätze:In: Art in America
LEADER 00568naa a22001571c 4500
001 u99571
008 140617s2014 gw ger d
005 20241106184205.0
090 |a MAG ZS Art 5 2014(1 
100 1 |a Droitcour, Brian  |4 aut 
245 1 0 |a Young Incorporated Artists  |b With slick corporate identities and digital media savvy, emerging artists are mimicking - all to closely - established forms of cultural power. 
264 1 |c 2014 
773 0 8 |i In  |t Art in America  |w z00157  |g 102(2014)4 = April, S. 92-97 
500 |a MAG ZS Art 5 2014(1 
655 4 |a Aufsatz 
099 1 |a 20140617