Product Placement : on the link between Modernism and postmodernity in design
Veröffentlicht in: | Art Monthly (2009/2010)332 = Dec.-Jan., S. 11-14 |
---|---|
VerfasserIn: | Townsend, Christopher (VerfasserIn) |
Format: | Aufsatz in Zeitschrift |
Sprache: | German |
Veröffentlicht: |
2009/2010
|
Schlagworte: | |
Ähnliche Datensätze: | In:
Art Monthly |
Ähnliche Einträge
-
Time & Motion : The evolution of filmmaking into cinema was not inevitable
von: Townsend, Christopher
Veröffentlicht: (2010) -
Art and illusionism : on the production of illusion
von: Prince, Mark
Veröffentlicht: (2010) -
Humour v Irony : suggests that humour is an intelligent alternative to the cynicism of postmodern irony
von: Hunt, Andrew
Veröffentlicht: (2010) -
It was waht it was : Modern Ruins ; on the politics and aesthetics of ruins
von: Williams, Gilda
Veröffentlicht: (2010) -
Crunch Time : on the convergence of artistic and entrepreneurial values
von: Thatcher, Jennifer
Veröffentlicht: (2009)