True pictures : advertisement and media no longer produce fictional dream-world but have become the mediated forms of all social relations

Bibliographische Detailangaben
Veröffentlicht in:Flash Art 20(1987)132, S. 90/91
VerfasserIn: Ottmann, Klaus (VerfasserIn)
Format: Aufsatz in Zeitschrift
Sprache:German
Veröffentlicht: 1987
Schlagworte:
Ähnliche Datensätze:In: Flash Art
LEADER 00549naa a22001691c 4500
001 v0011020
008 151120s1987 gw ger d
005 20241220174223.0
090 |a MAG ZS Flas 1987 
100 1 |a Ottmann, Klaus  |4 aut 
245 1 0 |a True pictures  |b advertisement and media no longer produce fictional dream-world but have become the mediated forms of all social relations 
264 1 |c 1987 
773 0 8 |i In  |t Flash Art  |w z00007  |g 20(1987)132, S. 90/91 
500 |a MAG ZS Flas 1987 
591 0 |a MAG ZS Flas 1987 
655 4 |a Aufsatz 
099 1 |a 20151120