Aesthetic Learning : Psychological theory and educational practice
Veröffentlicht in: | The Arts, Education and Aesthetic Knowing : Ninety-first Yearbook of the National Society for the Study of Education ; Part II (1992)S. 124-150 |
---|---|
VerfasserIn: | Hargreaves, David J. (VerfasserIn), Galton, Maurice J. (VerfasserIn) |
Format: | Aufsatz in Zeitschrift |
Sprache: | German |
Veröffentlicht: |
1992
|
Schlagworte: | |
Ähnliche Datensätze: | In:
The Arts, Education and Aesthetic Knowing : Ninety-first Yearbook of the National Society for the Study of Education ; Part II |
Ähnliche Einträge
-
The Arts, Education and Aesthetic Knowing : Ninety-first Yearbook of the National Society for the Study of Education ; Part II
Veröffentlicht: (1992) -
Cognition as interpretation in art education
von: Parsons, Michael J.
Veröffentlicht: (1992) -
The Arts in Education : A historical perspective
von: Geahigan, George
Veröffentlicht: (1992) -
The Cognitive Revoplution : Consequences for the understanding and education of the child as artist
von: Davis, Jessica, et al.
Veröffentlicht: (1992) -
Toward Percipience : A humanities curriculum for arts education
von: Smith, Ralph A.
Veröffentlicht: (1992)