Teaching through puzzles in the artis
Veröffentlicht in: | The Arts, Education and Aesthetic Knowing : Ninety-first Yearbook of the National Society for the Study of Education ; Part II (1992)S. 151-168 |
---|---|
VerfasserIn: | Eaton, Marcia Muelder (VerfasserIn) |
Format: | Aufsatz in Zeitschrift |
Sprache: | German |
Veröffentlicht: |
1992
|
Schlagworte: | |
Ähnliche Datensätze: | In:
The Arts, Education and Aesthetic Knowing : Ninety-first Yearbook of the National Society for the Study of Education ; Part II |
Ähnliche Einträge
-
Toward a place in the curriculum for the arts
von: Goodlad, John I.
Veröffentlicht: (1992) -
Arts Eduaction, human development, and the quality of experience
von: Csikszentmihalyi, Mihaly, et al.
Veröffentlicht: (1992) -
Aesthetic Learning : Psychological theory and educational practice
von: Hargreaves, David J., et al.
Veröffentlicht: (1992) -
The Cognitive Revoplution : Consequences for the understanding and education of the child as artist
von: Davis, Jessica, et al.
Veröffentlicht: (1992) -
Cognition as interpretation in art education
von: Parsons, Michael J.
Veröffentlicht: (1992)