The Public as Producer : Beyond exhibiting design objects, the Cooper Hewitt seeks to transform museumgoers into designers, a tech-driven approach that is creating a new role for cultural institutions
Veröffentlicht in: | Art in America 104(2016)9 = October, S. Seite 82-89 : Illustrationen |
---|---|
VerfasserIn: | Gonzalez, Desi (VerfasserIn) |
Format: | Aufsatz in Zeitschrift |
Sprache: | English |
Veröffentlicht: |
2016
|
Schlagworte: | |
Ähnliche Datensätze: | In:
Art in America |
Ähnliche Einträge
-
The Fun Palace at fifty : designers of a high-tech cultural center for the British working class sought to redefine leisure in the 1960s.
von: Mathews, Stanley
Veröffentlicht: (2016) -
Leslie Hewitt at SculptureCenter
von: Schriber, Abbe
Veröffentlicht: (2016) -
Institute for New Feeling
von: Malick, Courtney
Veröffentlicht: (2016) -
Personal Voie : with restrained typography and dynamic forms, innovative museum website designs convey the nuances of institutional identity
von: Schwulst, Laurel
Veröffentlicht: (2016) -
Rodney McMillian at New York and Philadelphia - Studio Museum in Harelm, MoMA PS1, and the Institute of Contemporary Art
von: Harris, Jane Ursula
Veröffentlicht: (2016)