Personal Voie : with restrained typography and dynamic forms, innovative museum website designs convey the nuances of institutional identity
Veröffentlicht in: | Art in America 104(2016)9 = October, S. Seite 108-113 : Illustrationen |
---|---|
VerfasserIn: | Schwulst, Laurel (VerfasserIn) |
Format: | Aufsatz in Zeitschrift |
Sprache: | English |
Veröffentlicht: |
2016
|
Schlagworte: | |
Ähnliche Datensätze: | In:
Art in America |
Ähnliche Einträge
-
Institute for New Feeling
von: Malick, Courtney
Veröffentlicht: (2016) -
The Public as Producer : Beyond exhibiting design objects, the Cooper Hewitt seeks to transform museumgoers into designers, a tech-driven approach that is creating a new role for cultural institutions
von: Gonzalez, Desi
Veröffentlicht: (2016) -
Geoffrey Barmer at Institute of Contemporary Art, Boston
von: Dykstra, Jean
Veröffentlicht: (2016) -
Rodney McMillian at New York and Philadelphia - Studio Museum in Harelm, MoMA PS1, and the Institute of Contemporary Art
von: Harris, Jane Ursula
Veröffentlicht: (2016) -
The Digitized Museum
von: Droitcour, Brian, et al.
Veröffentlicht: (2016)