Alternative Action(s) as a mode of Address : knowledge Mobility and the IF Project

Bibliographische Detailangaben
Veröffentlicht in:Art & design education in times of change : conversations across cultures ([2017])S. Seite 31-35
VerfasserIn: Haslam, Susannah (VerfasserIn), Mundey, Jonny (VerfasserIn)
Format: Aufsatz in Zeitschrift
Sprache:German
Veröffentlicht: [2017]
Schlagworte:
Ähnliche Datensätze:In: Art & design education in times of change : conversations across cultures
LEADER 00547naa a22001691c 4500
001 v0027928
008 180502s2017 gw ger d
005 20241106205322.0
041 |a ger 
090 |a L 110 2017 
100 1 |a Haslam, Susannah  |4 aut 
245 1 0 |a Alternative Action(s) as a mode of Address  |b knowledge Mobility and the IF Project 
264 1 |c [2017] 
655 4 |a Aufsatz 
700 1 |a Mundey, Jonny  |4 aut 
773 0 8 |i In  |t Art & design education in times of change : conversations across cultures  |w b6452298  |g ([2017])S. Seite 31-35 
099 1 |a 20180502