Alternative Action(s) as a mode of Address : knowledge Mobility and the IF Project
Veröffentlicht in: | Art & design education in times of change : conversations across cultures ([2017])S. Seite 31-35 |
---|---|
VerfasserIn: | Haslam, Susannah (VerfasserIn), Mundey, Jonny (VerfasserIn) |
Format: | Aufsatz in Zeitschrift |
Sprache: | German |
Veröffentlicht: |
[2017]
|
Schlagworte: | |
Ähnliche Datensätze: | In:
Art & design education in times of change : conversations across cultures |
Ähnliche Einträge
-
Addressing Contemporary social issues through culture : a Framework for Action
von: Dodd, Jocelyn
Veröffentlicht: (2017) -
Service Learning through a community Art participatory Project
von: Liao, Christine
Veröffentlicht: (2017) -
New Ways in Education through Art : research into mobile applications in Museums and Galleries in the Czech Republic and Abroad
von: Sobanova, Petra, et al.
Veröffentlicht: (2017) -
A Tool for Art Educators : the common European Framework of reference for visual Literacy
von: Wagner, Ernst
Veröffentlicht: (2017) -
The Joys and Obstacles of a Change Agent : Teaching in Pakistan's only postgraduate Art Education Program
von: Sadik, Razia I.
Veröffentlicht: (2017)