Παραπομπή σε μορφή APA (7η εκδ.)

Proetel, T. (2017). Staubfänger oder interkulturelle Zeugnisse?: Global Icons auf dem Basar von Isfahan. Diversity im Kunstunterricht : Modelle inter- und transkultureller Vermittlungspraxis.

Παραπομπή σε μορφή Chicago (17η εκδ.)

Proetel, Tim. "Staubfänger Oder Interkulturelle Zeugnisse?: Global Icons Auf Dem Basar Von Isfahan." Diversity Im Kunstunterricht : Modelle Inter- Und Transkultureller Vermittlungspraxis 2017.

Παραπομπή σε μορφή MLA (8th εκδ.)

Proetel, Tim. "Staubfänger Oder Interkulturelle Zeugnisse?: Global Icons Auf Dem Basar Von Isfahan." Diversity Im Kunstunterricht : Modelle Inter- Und Transkultureller Vermittlungspraxis, 2017.

Πρόσοχή: Οι παραπομπές μπορεί να μην είναι 100% ακριβείς.