The Dubai Effect : it's increasingly common for art to be sold and stored in freeports, paradoxical spaces of transit and permanence

Bibliographische Detailangaben
Veröffentlicht in:Art in America 107(2019)1 = January, S. Seite 64-69 : Illustrationen
VerfasserIn: Aima, Rahel (VerfasserIn)
Format: Aufsatz in Zeitschrift
Sprache:English
Veröffentlicht: 2019
Schlagworte:
Ähnliche Datensätze:In: Art in America
LEADER 00606naa a22001811c 4500
001 v0034839
008 190510s2019 gw eng d
005 20241220172806.0
041 |a eng 
090 |a MAG ZS Art 5 2019(1 
100 1 |a Aima, Rahel  |4 aut 
245 1 4 |a The Dubai Effect  |b it's increasingly common for art to be sold and stored in freeports, paradoxical spaces of transit and permanence 
264 1 |c 2019 
773 0 8 |i In  |t Art in America  |w z00157  |g 107(2019)1 = January, S. Seite 64-69 : Illustrationen 
500 |a MAG ZS Art 5 2019(1 
591 0 |a MAG ZS Art 5 2019(1 
655 4 |a Aufsatz 
099 1 |a 20190510