Disparaging Images Turned into Pride. Artistic Strategies of Reversal and Over-Identification in Eastern Europe and the Balkans in a Global Dialogue
Publicado no: | "Global art history" : transkulturelle Verortungen von Kunst und Kunstwissenschaft ([2017])S. Seite 271-297 : Illustrationen |
---|---|
Autor principal: | Zimmermann, Tanja (Autor) |
Formato: | Atigo |
Idioma: | English |
Publicado em: |
[2017]
|
Assuntos: | |
Itens Relacionados: | In:
"Global art history" : transkulturelle Verortungen von Kunst und Kunstwissenschaft |
Registros relacionados
-
"Global art history" : transkulturelle Verortungen von Kunst und Kunstwissenschaft
Publicado em: (2017) -
Painting the Global History of Art : Hale Woodruff's the Art of the Negro
por: Kravagna, Christian
Publicado em: (2017) -
Being a Global Artist? : Ekaterina Shapiro-Obermair, Daichi Misawa, Golzar Hazfi and Mara Niang
por: Allerstorfer, Julia, et al.
Publicado em: (2017) -
Alternative, Peripheral or Cosmopolitan? Modernism as a Global Process
por: Juneja, Monica
Publicado em: (2017) -
Kunstwissenschaft in globaler Perspektive. Westliche Kunstgeschichtsschreibung und Ansätze inter- bzw. transkultureller Blicke
por: Leisch-Kiesl, Monika
Publicado em: (2017)