Why have there been no Great Forgeries? Collectors, Artifacts, and the Question of Originality

Bibliographische Detailangaben
Veröffentlicht in:Art history and fetishism abroad : global shiftings in media and methods ([2014])S. Seite 303-316 : Illustrationen
VerfasserIn: Ulz, Melanie (VerfasserIn)
Format: Aufsatz in Zeitschrift
Sprache:English
Veröffentlicht: [2014]
Schlagworte:
Ähnliche Datensätze:In: Art history and fetishism abroad : global shiftings in media and methods
LEADER 00543naa a22001571c 4500
001 v0044563
008 200831s2014 gw eng d
005 20240919130845.0
041 |a eng 
090 |a KTH 850 Trans/1 
100 1 |a Ulz, Melanie  |4 aut 
245 1 0 |a Why have there been no Great Forgeries? Collectors, Artifacts, and the Question of Originality 
264 1 |c [2014] 
655 4 |a Aufsatz 
773 0 8 |i In  |t Art history and fetishism abroad : global shiftings in media and methods  |w x035802  |g ([2014])S. Seite 303-316 : Illustrationen 
099 1 |a 20200831