Creating Cultural and Commercial Value in late Nineteenth-Century New York Art Catalogues
Veröffentlicht in: | Art crossing borders : the Internationalisation of the Art Market in the Age of Nation States, 1750-1914 (2019)S. Seite 99-126 : Illustrationen |
---|---|
VerfasserIn: | Zalewski, Leanne (VerfasserIn) |
Format: | Aufsatz in Zeitschrift |
Sprache: | English |
Veröffentlicht: |
2019
|
Schlagworte: | |
Ähnliche Datensätze: | In:
Art crossing borders : the Internationalisation of the Art Market in the Age of Nation States, 1750-1914 |
Ähnliche Einträge
-
the Education of the Art Market : National Schools and International Trade in the "Long Nineteenth Century
von: Baetens, Jan Dirk, et al.
Veröffentlicht: (2019) -
Appropriation as a Form of Nationalism? : Collecting French Furniture in the Nineteenth Century
von: Turpin, Adriana
Veröffentlicht: (2019) -
Berlin - Paris : Transnational Aspects of French Art Auctions in the Middle of the Nineteenth Century
von: Fuchsgruber, Lukas
Veröffentlicht: (2019) -
Directions to Now a Good Picture : Marketing National School Categories to the British Public in the "Long" Eighteenth Century
von: Miyamoto, Benedicte
Veröffentlicht: (2019) -
Art Reproduction and the Nation : National Perspectives in an International Art Market
von: Verhoogt, Robert
Veröffentlicht: (2019)