New Cours : a Madrid school emerges as a benchmark for more sustainable, human-centric design to empower young generations
Veröffentlicht in: | Frame (2023)152, S. Seite 130-137 : Illustrationen |
---|---|
VerfasserIn: | |
Format: | Aufsatz in Zeitschrift |
Sprache: | English |
Veröffentlicht: |
2023
|
Schlagworte: | |
Ähnliche Datensätze: | In:
Frame |
LEADER | 00590naa a22001811c 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | v0062659 | ||
008 | 230531s2023 gw eng d | ||
005 | 20250223144147.0 | ||
041 | |a eng | ||
090 | |a MAG ZS Fram 2023(152 | ||
100 | 1 | |a Morris, Lauren Grace |4 aut | |
245 | 1 | 0 | |a New Cours |b a Madrid school emerges as a benchmark for more sustainable, human-centric design to empower young generations |
264 | 1 | |c 2023 | |
773 | 0 | 8 | |i In |t Frame |w z00226 |g (2023)152, S. Seite 130-137 : Illustrationen |
500 | |a MAG ZS Fram 2023(152 | ||
591 | 0 | |a MAG ZS Fram 2023(152 | |
655 | 4 | |a Aufsatz | |
099 | 1 | |a 20230531 |