Elementary Education : Li Xiaodong revisits established architectural typologies when placing this contemporary group of buildings within a sensitive Unesco World Heritage site

Bibliographische Detailangaben
Veröffentlicht in:The Architectural Review 218(2005)1306, S. Seite 52-55 : Illustrationen
Format: Aufsatz in Zeitschrift
Sprache:English
Veröffentlicht: 2005
Schlagworte:
Ähnliche Datensätze:In: The Architectural Review
LEADER 00631naa a22001691c 4500
001 v0065039
008 230830s2005 gw eng d
005 20250316173752.0
041 |a eng 
090 |a MAG ZS Arch 2 
245 1 0 |a Elementary Education  |b Li Xiaodong revisits established architectural typologies when placing this contemporary group of buildings within a sensitive Unesco World Heritage site 
264 1 |c 2005 
773 0 8 |i In  |t The Architectural Review  |w z00075  |g 218(2005)1306, S. Seite 52-55 : Illustrationen 
591 0 |a MAG ZS Arch 2 
600 1 7 |a Xiaodong, Li  |2 gnd  |0 (DE-588)1089649096  |4 art 
655 4 |a Aufsatz 
099 1 |a 20230830