APA-referens (7:e uppl.)

Senge, S., Rude, A., & Ullrich, W. (2013). Der starke Konsument: Ikebana als Wertschätzungsstrategie / Stephanie Senge ; Herausgeberin: Stephanie Senge ; Redaktionskonzeption: Anne Rude, Stephanie Senge, Wolfgang Ullrich. Verlag für moderne Kunst.

Chicago-referens (17:e uppl.)

Senge, Stephanie, Anne Rude, och Wolfgang Ullrich. Der Starke Konsument: Ikebana Als Wertschätzungsstrategie / Stephanie Senge ; Herausgeberin: Stephanie Senge ; Redaktionskonzeption: Anne Rude, Stephanie Senge, Wolfgang Ullrich. Nürnberg: Verlag für moderne Kunst, 2013.

MLA-referens (8:e uppl.)

Senge, Stephanie, et al. Der Starke Konsument: Ikebana Als Wertschätzungsstrategie / Stephanie Senge ; Herausgeberin: Stephanie Senge ; Redaktionskonzeption: Anne Rude, Stephanie Senge, Wolfgang Ullrich. Verlag für moderne Kunst, 2013.

Varning: dessa hänvisningar är inte alltid fullständigt riktiga.