Der starke Konsument : Ikebana als Wertschätzungsstrategie / Stephanie Senge ; Herausgeberin: Stephanie Senge ; Redaktionskonzeption: Anne Rude, Stephanie Senge, Wolfgang Ullrich

Bibliografiske detaljer
Hovedforfatter: Senge, Stephanie (HerausgeberIn)
Andre forfattere: Rude, Anne (HerausgeberIn), Ullrich, Wolfgang (HerausgeberIn)
Format: Bog
Sprog:German
English
Udgivet: Nürnberg : Verlag für moderne Kunst, 2013
Fag:
Online adgang:http://bvbr.bib-bvb.de:8991/F?func=service&doc%5Flibrary=BVB01&local%5Fbase=BVB01&doc%5Fnumber=025875779&sequence=000001&line%5Fnumber=0001&func%5Fcode=DB%5FRECORDS&service%5Ftype=MEDIA
Beskrivelse
Emne beskrivelse:Text deutsch und englisch
Fysisk beskrivelse:154 Seiten : Illustrationen
ISBN:978-3-86984-395-7
Klassifikationsnummer:KÜN Seng 2013