|
|
|
|
LEADER |
01058nam a22002291c 4500 |
001 |
b6466779 |
008 |
230320s2020 gw a ger d |
005 |
20241106165149.0 |
035 |
|
|
|a (DE-101)120915059X
|
020 |
|
|
|a 978-3-946320-22-7
|
020 |
|
|
|a 3-946320-22-8
|
041 |
|
|
|a ger
|
090 |
|
|
|a Geschäftsgang 23/4
|
100 |
1 |
|
|a Winkler, Antje
|4 aut
|
245 |
1 |
0 |
|a Schauplätze postdigitaler Kunst und ihr politisches Potenzial
|b eine Annäherung an drei Kunstwerke der Gegenwart - "Delivery for Mr. Assange", "How not to be seen: a fucking didactic educational .mov file", "All you need is data - the DLD 2012 Conference redux"
|c Antje Winkler
|
264 |
|
1 |
|a Hannover :
|b fabrico Verlag,
|c 2020
|
300 |
|
|
|a 336 Seiten : Illustrationen
|
502 |
|
|
|a Zugleich: Dresden, Technische Universität, Dissertation, 2019
|
689 |
|
|
|k Mediengruppe Bitnik <Delivery for Mr. Assange>
|p Steyerl, Hito <How not to be seen>
|p Denny, Simon <All you need is data>
|s Politische Kunst
|8 2134
|8 3124
|8 4123
|
856 |
4 |
0 |
|u https://d-nb.info/120915059X/04
|
952 |
|
|
|i 2023/385
|
099 |
1 |
|
|a 20230320
|