Weiter zum Inhalt
VuFind
Merkliste:
0
in der Auswahl
(Voll)
Sprache
English
Deutsch
Español
Français
Italiano
日本語
Nederlands
Português
Português (Brasil)
中文(简体)
中文(繁體)
Türkçe
עברית
Gaeilge
Cymraeg
Ελληνικά
Català
Euskara
Русский
Čeština
Suomi
Svenska
polski
Dansk
slovenščina
اللغة العربية
বাংলা
Galego
Tiếng Việt
Hrvatski
हिंदी
Հայերէն
Українська
Alle Felder
Titel
Zeitschriftentitel
VerfasserIn KünstlerIn
Ausstellung Körperschaft
Schlagwort
Signatur
ISBN/ISSN
Suchen
Erweitert
Haste Makes Waste
Zitieren
SMS versenden
Als E-Mail versenden
Drucken
Datensatz exportieren
Exportieren nach RefWorks
Exportieren nach EndNoteWeb
Exportieren nach EndNote
Exportieren nach MARC
Exportieren nach MARCXML
Exportieren nach RDF
Exportieren nach BibTeX
Exportieren nach RIS
In die Merkliste
Aus der Merkliste entfernen
Persistenter Link
Haste Makes Waste : Who is really served by the mad rush of dealers to show work by recent graduates?
Bibliographische Detailangaben
Veröffentlicht in:
frieze
101(2006)S. 27
VerfasserIn:
Storr, Robert
(VerfasserIn)
Format:
Aufsatz in Zeitschrift
Sprache:
German
Veröffentlicht:
2006
Schlagworte:
Aufsatz
Ähnliche Datensätze:
In:
frieze
Beschreibung
Ähnliche Einträge
Internformat
Beschreibung
Beschreibung:
MAG ZS Frie 2006(101
Signatur:
MAG ZS Frie 2006(101
Ähnliche Einträge
Are you being served? : education programmes have assumed a central role in museums and art galleries. Who are they for and what are the ramifications for art?
von: Morton, Tom
Veröffentlicht: (2006)
Learning experience : Phyllida Barlow, whose career has spanned 40 years, is one of the most influential teachers and artists working in Britain today. She talked to Mark Godfrey about the past, present and future state of art schools, maintaining her own art practice, and the difficulties and joys facing new graduates
von: Godfrey, Mark, et al.
Veröffentlicht: (2006)
Luca Frei : making room for learning and un-learning; jugglers and public space
von: Larsen, Lars Bang
Veröffentlicht: (2006)
Turn on, tune in : the invention of the Sony Portapak in 1967 - the first mass-produced portable video camera - encouraged artists to experiment with a dizzying new range of approaches and technologies, prompting the launch of the video journal 'Radical Softwar'
von: Bradley, Will
Veröffentlicht: (2006)
Bureaux de change : many of the key independent curators of the 1990s are now running major european art centres. Their radical and inclusive approach to the function of the gallery has been coined 'new institutionalism'
von: Farquharson, Alex
Veröffentlicht: (2006)