What kind of theory is being taught today in art history departments and art schools? What has changed in comparison to earlier decades? What should change in the future? Four leading teachers from universities and art schools around the world reflect
Veröffentlicht in: | frieze 125(2009)S. 100-103 |
---|---|
VerfasserIn: | Baker, George (VerfasserIn), Graw, Isabelle (VerfasserIn), Jones, Ronald (VerfasserIn) |
Format: | Aufsatz in Zeitschrift |
Sprache: | German |
Veröffentlicht: |
2009
|
Schlagworte: | |
Ähnliche Datensätze: | In:
frieze |
Ähnliche Einträge
-
What should change? : Gerard Byrne
von: Byrne, Gerard
Veröffentlicht: (2013) -
What should change? : The West's concept of war ; I've always wanted to start my own War Department
von: Vallance, Jeffrey
Veröffentlicht: (2007) -
What is art for? : Changing and enhancing lives
Veröffentlicht: (2008) -
What art is
von: Danto, Arthur Coleman
Veröffentlicht: (2013) -
What are the ever increasing numbers of art school graduates to do?
von: Storr, Robert
Veröffentlicht: (2005)