Léim chuig an ábhar
VuFind
Mála leabhar:
0
míreanna
(Lán)
Teanga
English
Deutsch
Español
Français
Italiano
日本語
Nederlands
Português
Português (Brasil)
中文(简体)
中文(繁體)
Türkçe
עברית
Gaeilge
Cymraeg
Ελληνικά
Català
Euskara
Русский
Čeština
Suomi
Svenska
polski
Dansk
slovenščina
اللغة العربية
বাংলা
Galego
Tiếng Việt
Hrvatski
हिंदी
Հայերէն
Українська
Gach réimse
Teideal
Teideal irise
VerfasserIn KünstlerIn
Ausstellung Körperschaft
Ábhar
Gairmuimhir
ISBN/ISSN
AIMSIGH
CASTA
Moderne Universitäten
Luaigh é seo
Seol mar théacs é seo
Seol é seo mar r-phost
Priontáil
Easpórtáil taifead
Easpórtáil chuig RefWorks
Easpórtáil chuig EndNoteWeb
Easpórtáil chuig EndNote
Easpórtáil chuig MARC
Easpórtáil chuig MARCXML
Easpórtáil chuig RDF
Easpórtáil chuig BibTeX
Easpórtáil chuig RIS
Cuir leis an Mála Leabhar
Bain ón mála leabhar
Buan-nasc
Moderne Universitäten : Wissenswelten und Lernterritorien : ein Gespräch
Sonraí bibleagrafaíochta
Foilsithe in:
ARCH+
(2022)249, S. Seite 120-125 : Illustrationen
Príomhchruthaitheoirí:
Ngo, Anh-Linh
(Údar)
,
Gatti, Mirko
(Údar)
,
Farquet, Gregoire
(Údar)
,
Emo, Beatrix
(Údar)
,
Martin, Reinhold
(Údar)
Formáid:
Alt
Teanga:
German
Foilsithe / Cruthaithe:
2022
Ábhair:
Gespräch
Le fáil in:
In:
ARCH+
Cur síos
Míreanna comhchosúla
Amharc foirne
Cur síos
Gairmuimhir:
MAG ZS Arch 2022(249
Míreanna comhchosúla
Lernen in Halle 180 : Umnutzung einer ehemaligen Fabrikhalle : ein Gespräch
de réir: Kaijima, Momoyo, et al.
Foilsithe / Cruthaithe: (2022)
Lernagilität : auf künftiges Lernen vorbereiten : ein Gespräch
de réir: Kapur, Manu, et al.
Foilsithe / Cruthaithe: (2022)
Informelles Lernen in Durchgangsräumen : Lehrstuhl für Architectural Behaviorology (Momoyo Kaijima, Gregoire Farquet und Christoph Danuser) und Lehrstuhl für Cognitive Science (Christoph Hölscher und beatrix emo) der ETH Zürich
de réir: Farquet, Gregoire, et al.
Foilsithe / Cruthaithe: (2022)
Informelle Lernräume
de réir: Farquet, Gregoire, et al.
Foilsithe / Cruthaithe: (2022)
Gebäude als Infrastrukturen : ein Gespräch
de réir: Kaijima, Momoyo, et al.
Foilsithe / Cruthaithe: (2022)