How education interiors can support the deaf community

Bibliographische Detailangaben
Veröffentlicht in:Frame : the international review of interior architecture and design (2023)154, S. Seite 102-109 : Illustrationen
VerfasserIn: Ingram, Tracey (VerfasserIn)
Format: Aufsatz in Zeitschrift
Sprache:English
Veröffentlicht: 2023
Schlagworte:
Ähnliche Datensätze:In: Frame : the international review of interior architecture and design
LEADER 00543naa a22001691c 4500
001 v0066540
008 231113s2023 gw eng d
005 20240919091120.0
041 |a eng 
090 |a MAG ZS Fram 2023(154 
100 1 |a Ingram, Tracey  |4 aut 
245 1 0 |a How education interiors can support the deaf community 
264 1 |c 2023 
773 0 8 |i In  |t Frame : the international review of interior architecture and design  |w z00429  |g (2023)154, S. Seite 102-109 : Illustrationen 
500 |a MAG ZS Fram 2023(154 
655 4 |a Aufsatz 
099 1 |a 20231113