Fear and Money in Dubai : Establishing the city as a brand on the world market

Bibliographische Detailangaben
Veröffentlicht in:Topos : The International Review of Landscape Architecture and Urban Design 58(2007)S. 62-70
VerfasserIn: Davis, Mike (VerfasserIn)
Format: Aufsatz in Zeitschrift
Sprache:German
Veröffentlicht: 2007
Schlagworte:
Ähnliche Datensätze:In: Topos : The International Review of Landscape Architecture and Urban Design
LEADER 00545naa a22001691c 4500
001 u66269
008 081028s2007 gw ger d
005 20241220181105.0
090 |a MAG ZS Topo 2007 
100 1 |a Davis, Mike  |4 aut 
245 1 0 |a Fear and Money in Dubai  |b Establishing the city as a brand on the world market 
264 1 |c 2007 
773 0 8 |i In  |t Topos : The International Review of Landscape Architecture and Urban Design  |w z00143  |g 58(2007)S. 62-70 
500 |a MAG ZS Topo 2007 
591 0 |a MAG ZS Topo 2007 
655 4 |a Aufsatz 
099 1 |a 20081028