Joan edukira
VuFind
Liburu-poltsa:
0
itemes
(Completo)
Hizkuntza
English
Deutsch
Español
Français
Italiano
日本語
Nederlands
Português
Português (Brasil)
中文(简体)
中文(繁體)
Türkçe
עברית
Gaeilge
Cymraeg
Ελληνικά
Català
Euskara
Русский
Čeština
Suomi
Svenska
polski
Dansk
slovenščina
اللغة العربية
বাংলা
Galego
Tiếng Việt
Hrvatski
हिंदी
Հայերէն
Українська
Eremu guztiak
Izenburua
Aldizkari izenburua
VerfasserIn KünstlerIn
Ausstellung Körperschaft
Gaia
Sailkapena
ISBN/ISSN
Bilatu
Aurreratua
Schulen als soziale Komplexe
Erreferentzia bihurtu
SMS
Bidali
Imprimir
Erregistroa esportatu
Nora RefWorks
Nora EndNoteWeb
Nora EndNote
Nora MARC
Nora MARCXML
Nora RDF
Nora BibTeX
Nora RIS
Gehitu Liburu Saskira
Eliminar de la Mochila
Persistenter Link
Schulen als soziale Komplexe : Raumangebot für ein selbstgesteuertes Lernen
Xehetasun bibliografikoak
Argitaratua izan da:
ARCH+
(2022)249, S. Seite 32-35 : Illustrationen
Egile Nagusiak:
Fouad, Ahmed Tarek Zaky
(Egilea)
,
Sailer, Kerstin
(Egilea)
Formatua:
Artikulua
Hizkuntza:
German
Argitaratua:
2022
Gaiak:
Aufsatz
Antzeko dokumentuak:
In:
ARCH+
Deskribapena
Antzeko izenburuak
MARC erregistroa
Deskribapena
Sailkapena:
MAG ZS Arch 2022(249
Antzeko izenburuak
Lernen in Feld : die Satoyama School of Design
nork: Tsukamoto, Yoshiharu, et al.
Argitaratua: (2022)
Lernagilität : auf künftiges Lernen vorbereiten : ein Gespräch
nork: Kapur, Manu, et al.
Argitaratua: (2022)
Gebäude als Infrastrukturen : ein Gespräch
nork: Kaijima, Momoyo, et al.
Argitaratua: (2022)
Lernen in Halle 180 : Umnutzung einer ehemaligen Fabrikhalle : ein Gespräch
nork: Kaijima, Momoyo, et al.
Argitaratua: (2022)
Informelles Lernen in Durchgangsräumen : Lehrstuhl für Architectural Behaviorology (Momoyo Kaijima, Gregoire Farquet und Christoph Danuser) und Lehrstuhl für Cognitive Science (Christoph Hölscher und beatrix emo) der ETH Zürich
nork: Farquet, Gregoire, et al.
Argitaratua: (2022)
Lanean...